9. sep. 2012

New Ice



Var forbi Wood Wood for at købe mig min nye skoletaske, og så til min store overraskelse at de også havde de Nike sneakers som jeg har ledt så længe efter -så de måtte selvfølgelig med hjem. DE ER FANTASTISKE, de kan dresse et sort, kedeligt outfit op og så er de som sutsko at have på!
Genbrugsjagt i provinsen resulterede bl.a. i denne multifarvede, hawaii-blomstrede, kortærmede bindeskjorte, som jeg ikke kunne stå for;) 

Har klargjort mig til efterår/vinter med disse to jakker. Den grå fra 3.1 Phillip Lim er egentlig en cardigan, men den er i alpaca og den er VARM, så hvis det ikke blæser for meget kan den sagtens gøre det ud for en jakke. Elsker den fluffy form og den musegrå farve. Den er fundet på ts. 
Var også heldig at finde den minimalistiske sorte frakke i H&M. Har virkelig ledt efter en jakke i det snit og længde i lang tid. Der er uld i den så den skal også holde mig varm indtil det bliver rigtigt koldt. 
My first Louloutins -weeeee!!! Faldt for det lidt vintage inspirerede look og synes de er så flotte i formen.